Op reis met Henk, Nepal 2011

Welkom op mijn Reislog!

Welkom op mijn reislog!

Op 31 december a.s. vertrek ik voor 3 maanden naar Nepal. Via deze weblog kun je op de hoogte blijvenvan almijn ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's (ik heb ruimte voor 900 foto's; daar kan iknu wel eenhele poosmee vooruit!) vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie overde reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Henk

Reacties

Reacties

Wil Noordik

Ha die Loco, heel veel succes met de voorbereiding op deze fantastische reis !!
Liefs, Wil

Tom en Agnette

Ha Henk,
Spannend, we reizen graag met je mee!

Agnette

Hanneke

Als de collega die het stukje schreef wat voor jou de aanleiding was en als een van degenen die jou in het Monastery is voorgegaan, heb ik natuurlijk helemaal een speciale reden om te willen weten hoe het jou vergaat. Je gaat een bijzonder ervaring tegemoet! Geniet van elk moment; je komt rijker terug dan je erheen gaat (..en ik kan het weten...:-))!
Hanneke

Lucy & Guus

Nepal. Daar zijn wij niet geweest. Kunnen er geen ervaringen over schrijven.
Begrijp ik dat je alleen naar Nepal gaat? In dat geval moet Loek maar vaak op bootje komen.
Veel succes, we horen van je>
L&G

ans

Hoi Henk, graag reis ik met je mee via jouw verhalen en foto's. Heel veel succes daar.
Liefs Ans

Martha

Hallo Henk Geniet ervan
zal je mail doorsturen
veel succes (ook voor de thuis blijver )

Margriet

Hallo Henk,
Geweldig, drie maanden naar Nepal. Ben je daar jaaaaren geleden ook niet geweest? Ik herinner me nog prachtige foto's van zo'n reis! Ik reis graag met je mee en wens je een hele mooie tijd!

mieke de rapper

Dag Henk
heb je gelijk aan mijn favorieten toegevoegd en ben erg benieuwd naar je ervaringen in het nieuwe jaar 2011. veel groeten en een giede reis

Marc Huiberts

Hey 'broertje', een prachtige reis en ervaring gaat dit worden, denk ik. Ik ben zelf nooit in Nepal geweest mara ik ken er wèl iemand.
Vanzelfsprekend begrijp ik dat je ook wat tijd nodig hebt om te acclimatiseren als je weer terug bent.
We zullen je missen op dinsdagavond...

Aldo en Anke

Beste Henk,
Wij willen graag op de hoogte blijven van jouw avonturen. Nepal is een prachtig land met hele
vriendelijke mensen.
Namaste,
Aldo en Anke

kees lansbergen

Henk,
Ik wil je graag volgen hoor!!

Anja en Stefan

Nou Henk het wordt vast super! Ga ze maar gezellige engelse woordjes leren en houdt moed als de kinderen het misschien niet allemaal begrijpen/onthouden. Als je daar staat te blokken en te zweten: denk nog even aan de temperaturen van zondag op Rembrandtplein en de hart-verwarmende gluhwein!

Jan

Hallo Henk,

Veel suc6 bij de voorbereidingen van je reis, fijn om je te kunnen volgen op je reis.

Groet Janvv

Henk Darphorn

Hoi Henk,

Ik ga je volgen.
Eerst nog veel plezier met de laatste voorbereidingen en ik zie je de 11e bij de meet and greet.

Groetjes,

Henk (Crossborders)

Jan en José

Henk, wat een bijzondere manier en ervaring om het nieuwe jaar op deze wijze te beginnen.
We zullen je zeker volgen en zijn zeer benieuwd naar je verhalen en foto's.
Groeten, Jan en José

Sint NICOlaas

Delft, 5 december 2010

Lieve Henk

Onlangs heeft de Sint vernomen,
dat jij naar het oosten gaat komen.
Om daar je wijsheid aan anderen door te geven,
en zo te beginnen aan je nieuwe leven.

Maar kwamen de wijzen zelf niet uit dat oosten vandaan,
toen ze na kerstmis voor de stal kwamen staan?
Natuurlijk is dat al een paar duizend jaar geleden,
en kan het heel anders zijn in het heden.

Nepal is niet slechts een land van bergen zo hoog,
maar ook van onrust die er niet om loog.
De koningen hebben er nu afgedaan,
maoïsten deden hun slag daar slaan.

Zij die vluchten uit Tibet zijn er nog niet vrij,
maar jij maakt ze misschien een klein beetje blij.
Samen, met veel plezier engels studeren,
geeft een contact wat je zeker zal waarderen.

Een ervaring die je niet snel zal vergeten,
in een unieke cultuur dat mag je best weten.
Henk ik wens je heel veel succes,
en neem van mij een wijze les.

Wil deze ervaring in vertrouwen ondergaan,
Is het soms moeilijk, en ook al laat je een traan:
Geniet van elk moment, en maak het je thuis,
dit is toch uniek, en na 3 maande zit je gewoon weer in je eigen huis.

Heel veel liefs van, Sint NICOlaas

Yvonne

Wat spannend en leuk voor je, een enorme ervaring en verrijking in je leven om van zo dichtbij zo'n heel andere cultuur mee te maken !!! Ik ben er zelf 35 jaar geleden aan het trekken geweest na een periode in het Hindoeistische (met kastensysteem, zo'n ongelijkheid) India te zijn geweest... In Nepal trof ik veel blijere mensen, ondanks het voor velen zware leven, het boedhisme is een verademing !
Een heel fijne tijd toegewenst en ik vind het ook leuk je ervaringen mee te mogen beleven, bedankt !

Ria en Wytze van der Zee

Jeetje Henk, het gaat nu wel heel snel. Leuk om je te volgen. Dat gaan we dan ook zeker doen! Veel succes! Ria en Wytze

Robert

Goede reis.
Houd je haaks.
Als wij elkaar weer zien is het begin april en staat je nog een bijzondere ervaring te wachten.
Ik denk dat het heel mooi zal aansluiten op je ervaringen in Nepal
Robert

Piet Vervoort

Veel mooie fotoos en succes.
pixana

wil noordik

Ha die Loco, hoe gaat het nou, geen nieuws goed nieuws? Ben reuze benieuwd hoe het gaat, of je al les geeft, hoe je dag er uitziet, wie je allemaal ontmoet,
we gaan het horen, toch?
Liefs,
Wil

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!